Bilgesevgec ekincimuk canım ben sırt agrısını 12.haftamdan 30.haftaya kadar bayaga şiddetli her gün yasadım bı çare bulamadım sıcak ıyı gelıyodu sıcak su torbası koyuyordum☹☹ 30 dan sonra azaldı benım şimdi 38 olduk çok nadır agrıyor inşallah geçer senınde
Mavi1 sırt ağrım ancak sırt üstü yatınca geçiyor bende canım. bazen o şekilde uyanıyorum. üzülüyorum yatmayın diyorlar ama ne yapacağımı şaşırdım bende
Gozdealpu O haftalarda bende de sırt kürek kemiği ağrısı çok oldu. Doktorunuza sorup kas gevşetici isteyebilirsiniz. Ben gece nöbetçi eczaneye gittim adam hiç birini önermiyorum deyip vermedi. Bende 3 4 hafta sürdü. Masaj yapınca rahatlıyordum sıcak su tutuyordum. Sıcaklarda terleyip rüzgarda kalıyorsanız da ağrı olur