depsizoo 36+1 iz bugün 3 kez alt tarafta iç kısımda yırtılma gibi hissettim neden oluyo bu 🙄 sancı gibi
MommySharkdutdutdutut depsizoo 🤨gerilme gibi mi acaba bebek iyice geriliyor yeri de daraldı ondan olabilir mi üstte kalsın canm
MinikKalbimmmm depsizoo benimde göbek deliğimin altında oluyo aynı his sanki içerden yırtılıyo derim değişik bi acı. Benim kızım doğum pozisyonunda şu an sizin bebişkoda iyice yerleşiyo olabilir☺️
depsizoo MommySharkdutdutdutut yok öyle değil biyerini yırtlarlar ya onun gibi gerinme hareketi değil gerinme hareketini anlıyorum
MommySharkdutdutdutut depsizoo herhangi bir kanaman varmı ben pek böyle birsey yaşamadığım için postu usstte tutayim kuzum
depsizoo MommySharkdutdutdutut Yok kanama olmadı nişan geldiyse anlamamışta olabilirim sürekli duşa giriyom 😂
MommySharkdutdutdutut depsizoo 😂 nişan herkezde gelmez bazen nişana odaklanma ama ciddi birşey yoktur kuzum 😍korkutma kendini
Elif-Handan01 depsizoo bencede kanala girmeye çalışıyor yavrunn çabalıyor sanırım ilk okudğumda benimde aklıma direkt o geldii saglıklıca gelsin inşallah 🙏
depsizoo Elif-Handan01 amin bu cumadan sonra istediği gibi gelebilir sağlıklı bi şekilde Allah ın izniyle 😀
Elif-Handan01 Huzurmelegim_28 teşekkür ederim canımm benim iyiiyim çok şükür pazartesi giidcem komtrole inşallah bayarmı da atlatırsam Allahın izniyle daha çok rahatlıcam sen nasılsın iyi misinn 🙏
Huzurmelegim_28 Elif-Handan01 hep birlikte bayramı atlatmayı bekliyoruz 2 gündür karnım ağrıyor ara sancı vurup geçiyor bebekde baskı yapıyor karnım ağrıyor işte o da çok zorluyor😢😫😖