36 +5′iz şuan Sancılarım çok fazla olmaya başladı gecem gündüzüm yok duramıyorum yerimde bebekte çok baskı yapıyor gelişimi de önde olduğu için beni çok zorluyor en son 1 hafta önce gittim 3 kilo 200 gramdı🧿 buyuk bir ihtimalde sezeryan olacağım bir dahaki kontrolde tam 38 haftaya denk geliyor disimi sıkıp beklemek istiyorum ama bazen bugünde olduğu gibi dayanamıyorum gitsem mi çeksem mi bilmiyorum 🤦♀️