Eji 16 gün önce doğum yaptım sürekli bayılacakmış gibi hissetme, halsizlik, ellerimde ensemde yanma dudaklarımda uyuşma gibi belirtiler yaşıyorum sanki kan şekerim düşüyormuş gibi. Psikolojik mi yoksa şekerim mi düşüyor bilmiyorum başına gelen var mı?
Tatlisannedilekk Eji beslenmene, sıvı alımına çok dikkat et canım ve fırsat buldukça dinlenmene bak, eğer bunlara dikkat ettiğin halde yine devam ediyorsa şikayetlerin doktora görünmelisin
Tututu @Eji Emzirdiğinizde kan şekeri biranda düşebiliyor normal beslenmenizden daha fazla kalori almanız gerekir. Süt için su yeter mevzusu ne yazık ki çokta doğru değil. Abartmadan az az sık sık beslenin tabiki suyuda bol tüketin.