Şimdi flo uygulamasında 5-6 Temmuz gösteriyor ovulasyon testi düzenli yapmadım kargodan o gün gelince yaptım 12 temmuzda C kop koyu t o kadar koyu değildi ama silikte değildi o zamanlar demek ki çatlama falan öı oldu ki test yapıyorum hep beyaz çizgi çıkıyor saniyesinde