Kızlar 23 haftalık hamileyim benim göğüslerimde başta çok sertleşti hassasiyet vardı sonra geçti. Ama görüyorum bası kişilerin erken haftalarda bile göğsünden süt geliyor . Bende yok. Benim sütüm doğumdan sonra az mı olur ? Başına gelen ama doğum sonrası sütü bol olan var mı ?