MinikMucizeninAnnesi 15+2 hamileyim. Ama biraz yürüyünce belim ikiye ayrılacakmış gibi hissediyorum,bu haftalarda kısa yürüyüşlerde bu kadar bel ağrısı normal midir deneyimli anneler? Daha erken değil mi 🤦♀️