Gulsummldr geçmiş olsun,bende de var malesef ama çok şükür azaldı. Bazen öyle bi ağrıyor ki diyelim kendim uzandım ama bacaklarımı uzatamıyorum eşim ayaklarımı çekiyor da öyle düz yatabiliyorum ya da sağa sola dönerken eşim yardim ediyor. Doğumdan sonra geçiyor diyor herkes inşallah geçer 🙄🙄🙄 bide sağolsun eşim hiç nazik de davranmaz haldir güldür çeker ayağımı bide onun acısını ve sinirini yasarim bi süre 😂😂😂