Biz de 39+6 dayız. Dün doktor randevumuz vardı, doktor herşey yolunda, suyu vs. ama daha geleceği yok dedi. Pazartesi kontrolde ne yapacağımıza karar vereceğiz. Sanırım bayramda sezaryen olacağım. Tedirgin oluyorum çünkü artık uzadıkça riskler artıyormuş 🥲