Bebegimlebihayat hayırlı olsun cnm, benimde 2 buçuk yas olacak aralarında ama benim isteyerek oldu,çünkü oğlum hep yanlız, kardeşi olunca bence daha iyi olacak, bir çok şeyi öğrenecek onunla, paylaşmayı v.s.Dogumdan da korkma, 40 haftayı doldurmaya yakın zeten kendin isteyecen biran önce doğsun. Bence mutlu olmalısın 🙂