Merhaba güzel annelerim dün doktor kontrolüm vardı 36+1 olduk şuan için normal görünüyor ama çatı muayenesini 38 de yapacağım iki hafta sonra doğum şekline karar verecez dedi sezeryan istiyosan 2 Ağustos dedi.Nst ye de ilkkez bağlandım dün troit testim de sınırda çıktı 3.3
Nst deyken düz yatamadım kaldırın beni dedim öyle bir kalp çarpıntısı ve nefesi kontrol edememe oldu hamile kalmadan önce sadece nefes problemim vardı çarpıntı gebelikle beraber ortaya çıktı normal diyor herkes ama aklıma takılan şu normal dogum olursa ( kiii çok istiyorum ) doğum esnasında kalp çarpıntısı ve nefesi kontrol edememe yaşarsam en büyük korkum bu nasıl olacak endisesi beni sardı şuan bebeğim üç kilo olmuş zaten böyle giderse 3.5 ve üzeri doğabilir demişti doktorum normal doğum zamanına kadar bı akıl verin lütfen düşünmekten kendimi yedim bitirdim🤦🏻♀️ biliyorum herkesin sezeryan bile olsa doğum hikayesi farklı ama sezeryan da kimse olma diyor bakacak kimse de yok tek başıma olacağım ne yapsam ne etsem ? 🤦🏻♀️🤲