3461irem Anneler şimdi benim 8 cm kistim var kontrole gittiğimde doktora sezeryan mı olurum dedim kistten dolayı oda beni jinekoloji bölümüne yönlerdirdi randevu al dedi orda kararlaştırılar dedi bu durumu yaşayanlar var mı nasıl karar veriyorlar