Zynpxx Esraz ben daha gidemedim muhtemelen benimde öyle olacak geç yumurtladım çünkü. Yeni adet tarihi verdi mi peki
Lulikli Zynpxx sizin ne zamandı son adet tarihiniz ? Benimde 31 mayıs ama 24 haziranda yumurtladım diye tahmin ediyorum adet döngüm uzun bayramdan sonra gideceğim bakalım ne kadarlık çıkacak
Esraz Zynpxx hayır sadece kese göründü rahmin tam ortasında güzel yere tutunmuş dedi haftaya tekrar çağırdı
Olvii Bende 6+3um bugun gittim doktora kese ve beslenme kesesi gorunuyor ama daha bebek gorunmuyor erken dedi haftaya gel tekrar dedi bakalim
reyyanyaman 5+5 de lekelenme olmuştu acilde alttan kalp atışını duyduk 7+5 de karından ultrasyonla dinledik şuan. 8+1 deyiz🤭
mom02636 Esraz olabiliyor canım bende 6+0 haftalığım suan cuma günü gittim doktora 4 hafta ile uyumlu çıktı kese
Zynpxx Lulikli benim son adet tarihim 4 haziran haziran 26 27 de yumurtladım 😊 normalde 6+3 ama geç yumurtladığım için arkadaşınki gibi farklı çıkacak
Lulikli Zynpxx bakalım gidince buraya yazalım muhtemelen haftalarımız aynı ama günlerimiz farklı olucak 😊 allahım sağlıklı hamilelik geçirmeyi ve sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
elfmoom bizde 5+1′iz bayramdan sonra bebeğimizi görmeye gidicez büyük ihtimalle 6 haftalık olacağız :)