Eylul_2 Arkadaşlar benim hesabımla 4+5 ama doktorum 4+0 dedi birde karından ultrason ile kese göründü çok şaşırdım erken degilmiydi😅
Durunbigeldim Eylul_2 benimde 4 haftalıkken gördü doktor biz göremedik ama doktor ben gördüm dedi net olması için 1 hafta sonra tekrar gitmiştim
wills Eylul_2 canim ben de 4+4 te keseyi gördüm mükemmel bir duygu ❤ pazartesi doktor cagirdi 5+4 oluyorum kalp atışını dinleyeceğiz insallah ❤🤲🏻 Rabbım hayırlarla buyutmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Eylul_2 Durunbigeldim Bana da gösterdi bende gördüm kalp atışı için 4 Ağustos’ta gel dedi zaman geçmiyor 😅
Eylul_2 wills Canım gerçekten çok güzel 😍Beni 4 Ağustos’ta çağırdi bende o zaman gideceğim inşallah kalp atışını duyarsın 😍Sağlıkla büyümeleri nasip olsun🙏