Kızlar benim 1 hafta 10 gün kadar sabah kusmalarım gün içinde mide bulantılarım oluyordu.
Şuan bulantılar devam ediyor olsa da azaldı gibi hissediyorum ve daha iyiyim ama daha 9+2′yim. İlerleyen dönemde yeniden kötüleşirse bilemiyorum tabiki fakat ben birazcık tedirgin oldum.
Siz böyle bir şey yaşadınız mı ya da çevrenizde yaşayan oldu mu?
İster istemez bebeğe bir şey mi oldu diye korkum oluyor.
Devlet Hastanesi’ne gidiyorum kontrolüme de daha var.
Aslında tamamen iyi değilim ama yine de korkuyorum haliyle.
Yemek yemeye çalışıyorum o iyi geliyor olabilir mi?