Boncuk123 ahahahahahaha takip et beni 🤭🤭🤭 bebiş Allahın izniyle doğunca bak bu boncuk teyzen hep seni sordu derim😂😂😂 Allahım sana da isteyen herkese de sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah🙏🏻🙏🏻🥰❤️
biz 1 yılı geçti tedavi görüyoruz, hsg çekildi ağır bir süreç atlattım.. üzülüyoduk olmuyor diye, o süreçte hastanede yattığım için trombofili paneli testi yapıldı.. pıhtılaşmayla alakalı çok ciddi sorunlarım çıktı… aylarca yattım hastanede pıhtı atmasın vücudum diye.. herşeyde bir hayır var.. belki daha önce olsa Allah korusun kötü sonuçlanacaktı…