Kızlar merhaba. Benim sigortam yok doktorum tetanoz ve şeker yüklemesi yaptırmam gerektiğini ben sorunca hatırladı. 26 haftalık olduk. Tetanoz için sağlık ocağı ilgileniyormuş ama benim ne yapmam gerekiyor bilmiyorum🤷🏻♀️ Yardımcı olursanız sevinirim😊