Selam Anneler,
dün doktorum bebek zayif cok yavas kilo aliyor dedi böyle devam ederse erken dogum olabilir dedi.. gelismeyen yada yavas gelisen bebek olursa sancilar baslayabilirmis.. aslinda kilosu haftasina göre normal.. sanirim gecen seferden bu yana fazla kilo almadigi icin panik yapti doktorum bilmiyorum.. basina gelen varmi? 31. haftadayim kilosu 1400gr.. 2 hafta önce 1300gramdi.. doktorum beni cok korkuttu basina gelen varmi? Ne yapabilirim gelisimi icin?