Eda52 8 haftalık hamileyim ve hiçbir şey hissetmiyorum bulantı iştahsızlık vs hepsi kayboldu sizce neden normal mi 🤢
Burcu_NFUE Eda52 allahtan cezanımı istiyorsun be bacım ne güzel işte şanslı gebesin mutlu Mesut ye iç gez eğlen 😂
sehrengiz_8 Eda52 canım 8+3 iken benim de kaybıldu ve içime sinmedi doktora gittim her şey yolunda imiş belirtiler ara ara gelip ara ara kaybolıyormuş. Ancak ihmale de gelmezmiş belirtilerin bitmesi
U-E Eda52 senin gibi derdim sonra bi kanamam oldu hamile degil hasta gibi hissettim sonra kusmalar agrılar başladı hamileligi dogru düzgün mutlu yaşayamadım şükret haline😊
Elsu26 Eda52 daha ne istiyorsun 😂 15 haftalık oldum hala kusma bulantılar halsizlik devam ediyor ne zaman bitecek diye bekliyorum 😒
Burcu4135 Eda52 doktorunuza bunu muhakkak iletin. Benim doktorum icin bu belirtiler cok onemliydi. Erken dönemde Belirtiler gecerse muhakkak haber ver demişti. Hem icinizde rahat eder.
Eda52 Bilmiyorum arkadaşlar kiminiz şanslısın demiş kiminiz doktoruna muhakkak ilet inşallah bir sıkıntı yoktur araya bayramda girdiği için doktoruma da ulaşamadım hastanede bayrama kadar düzelirim inşallah 🤲