nevingny Kızlar öncelikle dua edenler için çok teşekkür ederim ben de sizlere bol bol dua ettim. Çok şükür paşam 09.40 da doğdu. Şimdi yanımda Allah isteyen herkese nasip etsin. Sorularınız varsa müsait oldukça cevaplarım
Elsu26 nevingny öncelikle Allah bağışlasın analı babalı büyüsün inşallah 😊 ben bir şey sormak istiyorum ben kilolu olduğum için muhtemelen sezeryan olacak ama lokal anesteziden çok korkuyorum genel anestezi olursa da bebeğimin ilk sesini falan o anı kaçırmak istemiyorum sen hangisini tercih ettin 😊
buiyimi nevingny gözünüz aydın güle güle büyütün ilki normal miydi şimdi nasılsınız sezeryan daha mı zor
Ysfnannesi Elsu26 bende sezeryan olcam ama genel lokalde bas ve sırt ağrısı oluyor dedi doktor sürekli göze alamadm galiba genel olacam hemsireyede tlfondan cekmesini isterim :)
nevingny Elsu26 benim ilki de epidural sezeryandı bu da epidural sezeryan oldu. Epidurali yaparken ben biraz kendimi kaçtığım için hafif bir sancı hissettim ama sonrası daha güzel o ilk karşılaşma ilk koku herşeye değer
nevingny buiyimi İlki de sezeryandı çünkü benim çocuklarım dönmedi. İkisi de makat gelişliydi.sezeryan normale göre toparlaması zor tabi ama normalde de kesi olunca kötü diyorlar. Benim tek duam normal sancısı çekip sezaryana alınmaktı çok şükür olmadı
Yaprakdokumusever Ysfnannesi spinal iğnesi bende sırt ağrısı yapmıştı canım çıkıyo sandım ağrı kesici iğne falan vurdular.
nevingny Ysfnannesi rahim toparlamaya başladığı için hafif sancılarım oluyor ama ağrı kesiciler etkili allahtan iğne yapıyorlar geçiyor
nevingny Ysfnannesi ilkinde birşey olmadı yani herhangi bir aprı umarım bunda da olmaz. Genelden de ayılması zor