Seda2402 mal bir doktorun bir tanesi de bana 6. Haftamda aynı şeyi söylemişti bayramdan sonra gel kürtajını ol demişti. 5 aylık olduk. Alttan muayene oldum özel bir hastaneye gidip. Hala da doktorum aynı kişi. O doktor da karından göremedi, alttan bakınca kalp atışını duyduk 😍 aynı duyguyu yaşamanızı dilerim