Duman94 Merhaba 10+3 haftalık hamileyim son bir haftadır sürekli lekelenmeler oluyor bir iki gün geçiyor tekrar oluyor bebek gelişimi çok şükür iyi sebepsiz lekelenme yaşayanlar oldu mu bu haftalarda ?
Sevdaelmc Duman94 bende 11 haftada yaşadım canım aynı şekilde herşey çok iyiydi benimde sebepsiz kahverengi lekelenme yaşadım korkma bolca dinlen çok su tüket geçer hemen inşallah