bimeftun Kızlar günaydın bugün 21 haftalık olduk çok şükür. Bebeğimin Hareketlerini az çok ayırt edecek kadar hissediyordum bi süredir. Ama dünden beri çok az hatta dün zayıf hissettim biraz daha bugün daha hiç hissetmedim bu durumu yaşayan var mı aranızda
Minignannesi bimeftun bende 22+0 oldum bir hafta öncesinde aynı sekilde hiç hissetmediğim bile oluyordu korkma canım bu haftalarda düzensiz oluyormuş
gokcekocyigit07 bimeftun bu haftalarda düzensiz olması çok normal 28 den itibaren daha düzene biner,endişe etme 😊
Aysel0707 bimeftun bende 26 haftalık olucam canm endıse etme gayet normal duzensız hareketi benımde oyle ara ara hareket edıyor
bimeftun Kızlar teşekkür ederim bir şey daha sorayım size dün iş arkadaşım "“yatarken döneceğin zaman otur öyle dön kordonu dolanır dedi”" zaten dikkat ediyorum ama oturarak dönmüyorum ben siz duydunuz mu böyle bi şey yada uyguluyor musunuz