irorkay Kızlar bu haftalarda bebeklerinizin kilosu ne idi? Benim 36+5 de 3015 gr 50 cm çıktı iyi mi? Bir de doğumu hızlandırmak için bu aralar bir şeylere başladınız mı acaba?
Uykucu2307 irorkay ben 37+1 de gittim bugün 37+3uz. 3kilo 10 gr olmuş oğlum. 36 dan itibaren hurma yemeğe başladım. Bebeğim kanala inmiş başı. Doktorum squat plates merdiven in çık önerdi.
Mom8899 irorkay Çok iyi maşallah, 36+3te 2964 çıkmıştı bizimki haftasıyla uyumlu demişti doktor. Ben squat yapmaya başladım ilişki oluyor bir de pilates topuyla hareketler yapıyorum doktorum bunları önerdi
irorkay Uykucu2307 bana da ahududu yaprağı çayı hurma ve ananas önerdi ebemiz ama ben nedense korkuyorum içmeye 🤣🤣 sanki içimde kalacak çocuk 🤣
Uykucu2307 irorkay bende öle hareket etmeye korkar oldum. Bayramdan sonra gelsin istiyorum hem. Ama 40 ı da geçmeyiz inşallah
Gamzemirenver Bizde 36+2 3007 geldik. Dün gittik doktora. Bende hurma yemeye başladım. Nst de sancı da çıktı ama bakalım. Benimde minik minik sancım oluyor gibi sanki. Bakalım bekliyoruz
Ezgiparlak 37+1 de gitmiştim 2835 gramdı minik bir kız olacak bizim ki😊 ama ciddi ağrım var vajına pelvik bölgemde iğneleniyor sanki orası iki üç gündür agrıyı çekiyorum hayırlara çıkarsın allah