Rabia4650 Umudayolculuk36 öyle ayaklarino fln hissediyorsunuz gerçekten. Ben bebeği bile hissedemedim
Umudayolculuk36 Rabia4650 çok değil nadirde olsa evet ya bağırsak hareketine benzer yeni yeni ayırt ediyorum zaten 3 gündür 😊
Uza Şu an 26 haftalık hamileyim bu haftaya kadar bebeğimi göbek deliğin bi tık üstünde hissediyordum ama şimdi göbek deliğimin az aşağısında hissediyorum ve rahim ağzım 26 mm düşmüş erken doğum riskim var inşallah zamanında gelir bebeğim