Dilaraserhat Suni sancı ile normal doğum yapanlar çok mu zor oluyo bayramdan önce doğum yapmak istiyorum 39+1 im neler önerirsiniz?
Syma-ma Dilaraserhat ben bilmiyorum ama sancinin her türlüsü zordur heralde yapacak birşey yok gelmiyorsa ittiricez illa 🤣🙈
Asli_miran Dilaraserhat suni sancı ile ilk doğumumu yaptım canım normal doğum sancısından daha zor öyle söyliyim
058elf Dilaraserhat suni sancıyla doğum yaptım normal sancı nasıl bilmiyorm ama her türlüsü zor valla
-derya-anne- Dilaraserhat valla seni korkutmak istemem ama bana kızımda açılmam olmadığı daha doğrusu ilerlemedigi için suni sancı verdiler artık açılmam arttıkça sancılar dahada sıklaştı ve çoğaldı ben ebelere hemşirelere beni 8.ci kattan aşağı atın öldürün dayanamıyorum artık diye bağırmıştım
Dilaraserhat Syma-ma sancım yok ya artık da dayanamıyorum günü bayramda doluyo zaten bayramdan sonraya kalmasın istiyorum o yüzden bayram öncesi doğum planliyorum
-derya-anne- Dilaraserhat valla seni korkutmak istemem ama bana kızımda açılmam olmadığı daha doğrusu ilerlemedigi için suni sancı verdiler artık açılmam arttıkça sancılar dahada sıklaştı ve çoğaldı ben ebelere hemşirelere beni 8.ci kattan aşağı atın öldürün dayanamıyorum artık diye bağırmıştım
Tatlisannedilekk Dilaraserhat Bende suni sancıyla doğum yaptım ama bünye meselesi tabiki, öyle dayanılmayacak birşey değildi bana göre
Musal Dilaraserhat bebekte bir sıkıntı yoksa kesinlikle bekle . Suni sancı zor gerçekten çok zor. Ama mecbur kalınca da yapıcak bişey yok
-derya-anne- Musal suni sancı zor oluyo valla canım sabah 7 buçukta verdiler bana suniyi öğlene kadar çektim öğlen 13:15′de de kızım doğmuştu şimdi oğlumda dua ediyorum inşaallah kendi açılmam sancım olurda suni sancıya gerek kalmadan yaparım doğumumu