prensesannesi__ Kızlar ben lansinoh krem aldım ben mi kaziklandim normal fiyatımi bu bilemedim 10 ml krem 60 TL verdim 10 ml ama o kadar kücükki siz aldınız mı normalmi bu fiyatlar acaba 🤭😊😂
rosatue prensesannesi__ ben de 10 ml aldım ama bilerek aldım 😂 40 TL ödemiştim Amazon’dan. Lazım olacak mı olmayacak mı bilmiyoruz ki o sebeple hastane çantasına atmalık ufak boy aldım tabi daha tuzlu ama elimde kalmasından iyidir
prensesannesi__ rosatue valla son damlasina kadar kullanırım hatta paketi kesip içini tamamen temizlerim öyle içim rahat eder o kadar para verdim ona minicik şeye yaaa 😂😂😂😂
058elf prensesannesi__ e bebek indirimi vardı henüz doğum yapmamıştım 40 ml 65 ₺ ye almıştım mart ayıydı aldığım sanırım