Merhaba, hamileliğin ilk ayında hamile olduğumu bilmeden bir tane majezik içmiştim. Şu an 15+3. Bugün doktor bununla ilgili sıkıntı olabileceğini söyledi. Hatta ultrasonda bebeğin kalbinde küçük bir parlaklık gördü. Böyle bir durum yaşayan var mı? Nasıl bir zarar vermiş olabilir? Çok tedirginim 🥺