z-sahin25 canım beklemeden git hastaneye nstde herşey belli oluyor bende 36 haftalık hamileyim dün inanılmaz karın ağrısı ve sırt ağrısıyla gittim sancılarım başlamış açılma yokmuş heran gelebilirmiş muayene olmanı tavsiye ederim en azından bilinçli hareket edersin rabbim hepimizi evlatlarımıza sağlıklı bir şekilde kavuştursun inşallah 🙏