Su123 mamada veriyorum doktora demiştim oda mama verdi kakasını 1 gün yapmadi dedim mama verdi Aptamil yada Bebelac dedi Aptamil kullanıyorum günde 8 defa 2 saat arayla ver dedi sütun yeterli gelmio o zman dedi bana çişini yapior ama kakasını yapmadı daha ikinci günü bugün sık sık emziriyorum