Egeli olanların daha hakim olduğu bir durumdur sanırım, kahvaltıda çörekte vs. haşhaş ezmesi kullanır bolca tüketiriz. Yani uyuşturucu olarak aslında kabuğu kullanılıyor diye içinin zararlı olacağını hiç aklıma getirmemiştim. Birkaç yerde denk geldim şimdi zararlı falan yazmışlar. Yiyip zararını gören görmeyenler yardımcı olun lütfenn😢