666666 merhaba 🧡 benim de erken doğum riskim var 35. Haftamdayım bu pazartesi veya bayramdan sonra bebeğin durumuna göre doğum olacak 🤷🏻♀️ ama bir belirti yaşadım mı hayır!
- Haftama kadar gelişimi haftasıyla uyumlu suyunda güzel doppler de güzel ama ne olduysa geçen cuma kontrole gittiğimde doktor alabiliriz dedi suyum bitmiş neredeyse .. 2 gün 4-5 lt Su iç yine gel dedi tekrar gittim hiçbir değişiklik yok. Hala dopplerım güzel ve nst de güzel ama suyu yok denecek kadar az.. ciğer geliştirici iğne yapıldı dün bugün de yapılacak .. Allahtan ne gelirse kabulümüz sağlıklı gelsinler de tek derdim ve temmennim 🧡 sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸🌸