Fatmabayatkurt Merhabalar Uludağ fakultesinde kadin doğum bölümüne gidip dogum yapan varmi acaba ben normalde özel bir kliniğe gidiyordum ama bebegimdeki bazi sebeplerden dolayi fakültede dogum yapmam gerekiyor da