Mustafakemalinannesi Arkadaşlar 2 gün önce şeker yüklemesi yaptırdım 50 gram. 140 olması gerekiyormuş en fazla. 151 çıktı. Bugün tekrar yapılıyor 75 gram şuan bekliyorum ama tedirginim. Sonuç yine yüksek çıkarsa ne olacak ne yapmalıyım bilmiyorum.
asliiyorgunn Mustafakemalinannesi bende şu an hastanedeyil 75 mg şeker yüklemesi yapıldı 2. Kan alımını bekliyorum bende merak içerisindeyim
Happyturuncu Mustafakemalinannesi gebelik diyet ile devam ediyor canım çok yüksek çıkarsa insülin veriyorlar
rosatue Mustafakemalinannesi diyete yönlendirecekler yeterli olmazsa ilaç ile destekleyecekler tespit edildiği için şanslısınız 🤗🤗
Mustafakemalinannesi rosatue rosatue evet birde yaptırmak istemeyenler var hiç bir belirttim şikayetim yoktu. Riskli bir durum.
Aysenurctn32 Mustafakemalinannesi Bana ilk seferinde direk 75 mg yaptı. Fazla değil mi diye düşünmüştüm. Yine de yüksek çıkmadı 136 çıktı.
Aysenurctn32 Mustafakemalinannesi Korkma diyete yönlendirir büyük ihtimalle yüksek çıkarsa. Gazlı içecek içme. En önemlisi o demişti bir şeker hastasına doktor. İnşallah bir şey çıkmaz😊