Zkskdkdkxk Canım benimde hep enfeksiyon var gözüküyordu meğerse idrarı yanlış veriyor muşum. En son üç pozitif çıktı enfeksiyon. Doktorum dedi sen bu durumda idrar bile yapamaman lazım diye. Meğerse idrar yaparken önce biraz akıtıp bekleyip daha sonra kalanını o hazneye yapacakmışız. Ben direk yapıp koyup getiriyordum. İlk akıtma enfeksiyonlu olurmuş. Bende fitil, toz, ilaç hep kullanmıştım geçmiyor sanıyordum :) benim gibi bilmiyorsanız bide öyle deneyin. Öyle denedikten sonra negatif çıktı benim enfeksiyon yok çıktı