ugr90 Merhabalar 32. Haftada alinmasi gereken calisabilir rapor 32+1 de almamiz gerekiyor mu yoksa 32+6 da alabilir miyiz
Milenka ugr90 araya bayram giriyorsa bayram bitincede alıp verebilirsin. Bende 37.e giriyorum bayramin birinci günü,bayram bitince çalışamaz raporunu bayram sonrası alıp teslim edecegim
Ayse4423 Kamu da 24. Haftaya indi özel sektörde isen 32. Hafta içinde alabiliyorsun direk 32. Hafta da git daha da bekleme
busra1997alpaslan2021 Hafizeplt 32 raporu alınca muhasebeye verilince doğumdan sonra mı alacağız parayi devletten acaba 8 oyle 8 de doğum ücretini bilgin varmi Herhangi biryere başvuru yapmam gerekiyirmu iş yerimi yatırıyor anlatabildim mi bilmiyorum 😀
1anneadayii Milenka 32de çalışabilir aldığımızda şu tarihe kadar çalışabilir yazıyor ama yine de çalışamaz raporu alıp vermemiz gerekli mi benim de bayramın 3.günü 37 oluyor düne kadar çalıştım bayramdan sonra çalışamaz da mı alıp vermemiz gerekiyo
Hafizeplt busra1997alpaslan2021 çok anlamadım ama bildiğimi söyleyim 😅 yasal iznin olduğu için maaşını normal zamanda almaya devam ediyosun raporunu da personel birimine veriyorsun 😅 özelde mi çalışıyosun
Milenka 1anneadayii tabi çalışamaz raporu verilmesi gerekiyor.ben doktoruma söylediğimde vermeniz gerekiyor dedi. İşimi garantiye alayım da 😂ne olur ne olmaz Bu insanların sağı solu belli olmaz.