Kızlar şimdi kontrolden çıktım 38+2yim normalde ama bebeğin kilosu haftasına göre az. Hemen hemen 10gün önce ölçülmüştü 2400tü şimdi 2600 olmuş. Doktoruma neden böyle oldu dedim bana sinirli gözlerle baktı 🤣 kendisi iri bebekten ziyade diri bebek diyor. Bence mantıklı olanı da o ama acaba benden mi kaynaklı diye düşünüyorum kaç zamandır sıcaklardan doğru düzgün bi şey yiyemiyorum karpuza dayandım ama doktorum geçen sene geçirdiğim miyom ameliyatı da tetikliyor diyor. Bi aksilik çıkmazsa 29unda zorunlu sezeryan olcam.