kizceannesi Tekrar doktorumla konuşayım bu konuyu. Zaten çok taktım bu konuya o yüzden ücretine falan takılmıyorum.. çok üzülmüştüm eşimle falan baya bozuşmuştuk sürekli laf söylüyordum. Çok zordu ama benim için yaktırdıktan sonraki acı çok fenaydı. Uyuşturucu krem sürüyordum yinede onun acısını bastırmıyordu ve sabaha kadar ağlıyordum acıdan. O yüzden çok korkuyorum bir daha yakalanırım diye. İnşallah bidaha öyle bişey yaşamam bir daha hiçbi türlüsüne de rastlamam..