Zzz iğneyi doktorun yapıyor gebelikte ve Doğumdan hemen sonra oluyor canım özelde 8 yıl önce 140 tl almışlardı ama sonradan devlette ücretsiz diye duydum ....yapılması gerekiyor çünkü ilk gebelikten olan Bebek’te değil 2. Bebekte sıkıntı oluyormus genelde....annem bana Doğum yaptığında babamla kan uyuşmazlığı olduğunu bilmıyormus Doğumdan 2 gün sonra evde morarmaya başlamışım apar topar hastane vs derken uyuşmazlık olduğunu anlamışlar kan da hemen bulunamamış az daha ölüyordun der babam hep...hatta ismim Gülşah olacakken o bulunamayan kan için 1 damlada olsa bulayım kızım yaşasın adını damla koyacağım demiş babam ...sonuç DAMLA 😂