Semraa_0 hiç gitmedim ikisine de ama eşimin ailesi Seferihisarda yaşıyor kendilerinden duyduğum kadarıyla urla devlet hastanesi çok iyiymiş hatta komşuları ve bir çok tanıdıkları orada doğum yapmış benim içinde onermislerdi ama ben ailemde kaldığım için ve farklı sağlık problemlerim olduğu için farklı bir hastaneyi tercih ettim. Urlasa tek kişilik odalar oda hem doğumhane hem hasta odası falanmis yani oradan oraya gitme derdi yokmuş ve çok memnunmus giden herkes ☺️ hakkınızda hayırlısı neresi olursa olsun sağlıkla kucağınıza alin inşallah 🙏🏻