cgla1 merhaba canım offf hiç sorma 🙏🏽 ilk bebeğimi 32. Haftada doğurdum çok şükür küvöze girmedi sağlıkla kucağıma aldım şu an 5 yaşında bir kızım var !
Şimdi ise 35. Haftada oğlumu bekliyorum yine erken doğum riskim var hatta bu pazartesi veya bayramdan sonra bebeğin durumuna göre doğum olacak🌸
Yine de stresli miyim evet!
Çünkü, 35 haftama kadar suyumuz gayet iyi dopplerda da sorun yok! Ama ne olduysa 2 gün önce kontrole gittim bebeğin suyu bitmiş ve hemen doğum planladık işin tuhafı nst ve doppler hala güzel .. su bitmesi neden niye? Dün ciğer geliştirici iğne oldum bugün de olacağım inşallah sağlıkla gelir yavrum ve yavrularımız tek dileğim bu 🤷🏻♀️🌸🙏🏽🙏🏽