nazmiyeee bazen bende sırt üstü uyanıyorum zaman zaman can acıtıcı olabiliyo sağa sola dönmek başlıca bi işkence zaten uykumda bile ahh uhh dedigimi duyabiliyorum dönerken ve uyumak artık baya bi işkence haline geldi gündüzleri kızım yanımda oynarken oturduğum yerde uyuyup kalıyorum bazen hele dün gece resmen çok zor uyudum ağlayacaktım uyuyamıyorum diye