SunaHakanKaraman Kızlar bu zamana kadar asitli içeceklerden hep uzak durdum. Son bir kac gündür günde 1 tane maden suyu içmeye başladım. İyi geliyor bir de hazımsızlık yaşadıgım zamanlarda. Doktoruma henüz sormadım ama araştırmalarıma göre faydasının var oldugunu ögrendim. Sizlerde tüketiyor musunuz merak ettim. Tesekkürler 😊
Denizim SunaHakanKaraman AycanUzun Kizlar odeminiz yoksa icin tabi ama ben tuzu kesmeme ragmen cok sistim hergun yarim sise madem suyu icerdim meger icindeki sodyum odem yapiyormus,simdi icmiyorum ama nafile heryerim sisti ayaklarim 36numaraydi 39oldu ellerim kofte gibi
Esmakiral SunaHakanKaraman bende günde 1 tane mutlaka tüketiyorum.soda değil maden suyu olmasına dikkat edin.beypazarı ve özkaynak doğal.kızılay kınık sırma uludağ falan bunlar da katkı maddesi var.yine de bi araştırın isterseniz ☺️
SunaHakanKaraman Deniz2961 evet canım sade maden suyu yada içine limon atarak içiyorum. Meyveli hiç sevmiyorum 😊 Tesekkur ederim.
SunaHakanKaraman Denizim benimde şiş ayakları im cok ciddi anlamda. Ben sürekli ayaktayım ondan dolayı galiba :(
AycanUzun Denizim Maşallah canım 31 haftadayız ayakta çok kalınca Şişiyo sadece şuanlık şikayet Yok ama magnezyum açısından içilmesi gerekiyor diye biliyorum ondan 2 3 bardak içiyorum günde iyi geliyo aoğuk artı tuvalete de çıkartıyor 😊
Hulyarecep Denizim bende bi anda şiştim acaba maden suyundan mı günde 2 tane içiyorum demekki ondanmıs 🙄
Meldapakdemir Hamilelikte maden suyu ve soda içmek, gebe kadını kemik erimesinden korur, kemiklerin erimesini önler. Maden suları ve sodalar sülfat minerali açısından iyi bir kaynaktır, bu özelliği ile hamilelerde hazmı kolaylaştırır. Maden suları, sodalar flor içeriği ile gebeyi diş çürümesinden korur. Maden suları magnezyum açısından zengin içeceklerdendir, hamilelik kramplarına ve gebelerde sıklıkla rastladığımız kabızlığa şifadır. Uzmanlar, hamile kadınlara günde 10-12 bardak su içmeyi tavsiye ediyor. Soda ve maden suları ise mineral dolu yapısıyla hem gebelikte vücudunuzun ihtiyacı olan mineralleri karşılar, hem de sizi dehidrasyondan korur
Hatunnn SunaHakanKaraman perinatalog bana vitamin ilac kullaniyosun zaten icmesen maden suyunu daha iyi dedi. Sebebi bi sise icerisinde her minarel esit dagilim gostermiyormus oyuzden vucutta fazla olabilen seyler olabilirmis
Ayazim SunaHakanKaraman doktorum basından beri günde 2 tane içebilirsin dedi bi sakıncası yok hatta faydası var
Kubranurbulur SunaHakanKaraman sade maden suyu benim bildiğim asitli kadrosuna girmiyor hani nasıl anlatsam doğal olduğu için sanırım zararlı değil aksine faydalı içilebilir diye duymuştum ama meyveli olanlardan kesinlikle uzak durmalısın
Dilekkkk SunaHakanKaraman canım ben bugün doktoradan geliyorum günde en az iki tane içiyorum dedim iki tane iç sorun değil yararlı kemik gelişimi için çocuğa sananda magnezyum olur dedi ama sade meyveli değil
SunaHakanKaraman Dilekkkk meyveli hiç sevmiyorum normalde de. Aa cok güzel ozaaman. İçimi rahatlattınız cok tesekkur ederim 😊