Gulcingezer valla ben reglim 1 gün geçince yaptım test hiç doktorlara gidip dallandırıp budaklandırmadım neyse çıkar 1.2 haftaya dedim 2 hafta sonra gittim 6+1 di ultrasonda kese göründü sadece, vajinal bakınca orda gördü kalp atışını çok güzel duygulardı Allahım isteyen herkese yaşatsın