Gulcingezer hayırlı olsun canım inşallah sağlıkla ilerler 😊 aman diyim sakın kimseye söyleme! Ben kayınvalideme söyledim , ilk kontrole gideceğim gün tüm sülalesi misafirliğe gelmişti , arabaya binip hastaneye gideceğiz herkes bana hayırlı olsun diyor ben şaşkın ördek gibi ne ne ne 🤪benim gibi gelinde var bitene hayırlı olsun dedi o da ve sonradan öğrendim 5 aydır çocuk deniyorlarmış olmuyormuş😓tüm sülale muayeneye yolcu etti bizi ve ben o gün boş gebelik olduğunu öğrendim 5. haftaydı🥺şimdi tekrar istiyoruz ve eşimede dedim 8 haftalık olana kadar kimseye söylemek yok! Nazar var canım bi eşin bi sen birde kendi annen varsa 😊🧿