Aslında kendimi cok cesaretli hissediyordum en son doktorla görüştüğümde kendisi gelmezse 26 sı sabahı suni sancı başlatacağını söyledi ve yutkunamadım o an çok tuhaf hisler içerisindeyim anne olmama sayılı günler mi kaldı 🙄 Ve bebeğim ozamana kadar kendisi gelirsede doktorum izinli başka bi doktor girecek onun streside ayrı😕 Kafam allak bullak tabiki öncelikle sağlıkla gelmesi ama boşlukta gibiyim🤦🏼♀️ Canım cok kıymetlidir acaba nasıl bir acı dayanabilirmiyim yapabilirmiyim sabredebilirmiyim bilmiyorum korkuyorm acikcasi😢Bana biraz cesaret lazım 💪🏻