Omerhatice Prenses21 doğuma yakın oule olur tabi.. Aralıklarına dikkat et,kasılma süresine dikkat et, senin canını çok acıtıyor mu ona dikkat et 🤲😊
-derya-anne- Prenses21 bende de oluyo l canım bizde 38+6 haftalık olduk yarın 39 oluyoruz öyle bi sertleşip toplaniyoki oturduğum yerde kıpırdayamıyorum çok canım acıyo ve artık iyice yeri daraldığı için daha sık yapıyo benim bebiş
Elif5361 Prenses21 36+4 Benimde öyle eskiye nazaran daha çok toplanıyor artık gelmeye hazırlanıyorlar 😌🥰
deryakadri Prenses21 26 haftalık gebeyim bende bebeğim de öyle . Doktora gittim erken doğum riski dedi bana ama günde 10-15 kez olursa hastaneye gel dedi 5 kez falan oluyor kasılmaları okşayıp konuşuyor um oğlumla şu an doğurmak istemiyorum çok hareketli 💙