Doğum yapalı 2 gün oldu oğlumda sarılık çıktı benimle kan uyuşmazlığı yüzünden yoğun bakımına aldılar 1 hafta kalıcak dediler süt sağıp gönderiyorum mamada veriyolar bize eğer sarılığı atlatamazsa kan değişikliği yapıcaz dedi soracağım şu sizin bebeğinizdede benim gibi uyuşmazlık yüzünden sarılık çıktımı atlattımı hemen korkacağım bişey mi 😢 oğluma doyamadım bıraktım hastanede çok kötü hissediyorum kendimi