Merhabalar , bende bu gece saat 1:30 civarı doğum yaptım Elhamdülillah . iki cm açıklıkla yattım öğlen iki gibi , suni sancıyla ilerlerdi , 8 cm olana kadar bi şekilde sancıları idare ettim ama son uç saat çok zordu malesef , bebeğim minnacık doğdu , 38+5 2550 gr :) şuan yanımda uyuyor bende ona bakarken eriyorum:)