rosatue yengemden de geliyordu dogumuna 6hafta filan vardi. Sagdi koydu dolaba, 40.haftada zorla sezeryanla dogurdu valla. 😃ondan gordugumu soyledim sadece.. herkeste ayni olcak diye bisey yok tabi. Eger erken dogum riski varsa zaten erken dogar bebis.. benim 2kez,erken dogum oldu. Süt sagma filan olmadi. Rahim boyu kisalinca dogum yapiyordum.